STORY GAMES™

Autoru improvizācijas lomu atmosfēras spēles kompānijām.

Kamdēļ?
- komandas saliedēšana
- izklaide
- dažādu iemaņu trenēšana
- komunikācija
- citi mērķi, kas ielikti spēli veidojot
STORY GAMES™
Autoru improvizācijas lomu atmosfēras spēles kompānijām.

Kamdēļ?
- komandas saliedēšana
- izklaide
- dažādu iemaņu trenēšana
- komunikācija
- citi mērķi, kas ielikti spēli veidojot
Kamdēļ?
Ja Jūs ieplānojāt komandas saliedēšanas vai korporatīvo izklaides pasākumu, tad par labāko izvēli kā jautri un ar prātu lietderīgi pavadītu laiku kļūs kāda no mūsu atmosfēras improvizācijas lomu spēlēm, kuras gaitā dalībnieki ne tikai izklaidējas un pastiprina komandas garu, bet arī vieglā spēļu formā trenē dažādas iemaņas: vadības un pārrunu, pārdošanas un publisko runu, komunikācijas un projektu vadīšanas, kā arī daudz ko citu.
Turklāt jūs varat pasūtīt pēc spēles darbinieku uzvedības analītiku, kas jums var noderēt plānojot iekšējās pārmaiņas uzņēmumā.
Kādas spēles jau ir?
Dažādam cilvēku skaitam, atmosfērai un spēles norises vietai varat izvēlēties savu variantu.
CHICAGO GOLDEN PARTY
No 27 līdz 100 (vai pat līdz 246) dalībniekiem, pārvietojoties XX.gadsimta 20.gadu Amerikas gaisotnē, 4 stundu garumā izklaidēties, atpūsties un patrenēt informācijas savākšanas un analītikas, pārrunu un publisko runu iemaņas.
VIDEO
CHICAGO SMASH-UP
12 līdz 30 cilvēku sastāvā mafijas Dona (vai Donnas) dzimšanas dienas gaisotnē patrenēties ritorikā, pārrunās, pārdošanā un analītikā.
MONSTRI ZINA PATIESĪBU
Ļauno garu fantasmagoriskās balles atmosfērā no 35 līdz 90 cilvēku grupā 4 stundu laikā iedzīvoties pūķu un driādu, cilvēkēdāju un nāriņu, vienaču un citu garu lomās, patrenēties pārrunās, koalīciju veidošanā un politiskajās intriīgās, ritorikā un publiskajā runā.
VIDEO
KORPORĀCIJA "DON SANTA"
Jautra 4 stundu ilga korporatīvā ballīte visvecākajā pasaules korporācijā. Uzņēmums jau vairākus gadsimtus nodarbojas ar Laimes un Prieka izgatavošanu un piegādā tos cilvēkiem visā pasaulē. Pēc teicami nostrādātā Jaunā gada, drīkst atslābt, taču ne viss iet gludi un jātiek galā ar klientu pretenzijām. Ražošanas, Vadības, Reklāmas un Mārketinga un Sagādes departamentiem jāvienojas un jāatrisina vairākas situācijas. Kompānijas un vadības sistēmas hierarhija, orientēšanās uz klientiem, spēja vienoties, publisko runu un pārrunu iemaņas - lūk, ko trenē spēles dalībnieki. No 40 dalībniekiem līdz 400.
ARHITEKTS 2.0
Stratēģiska 4 stundu spēle, kurā 4 dažādas komandas risina pilsētvides, loģistikas, sociālās politikas jautājumus pilsētā, kurā ir ekoloģiskās un transporta problēmas un divi depresīvie rajoni. Tikai kopīgiem spēkiem var visu atrisināt ar minimāliem zaudējumiem un maksimālo atdevi visām iesaistītām pusēm. No 10 dalībniekiem.
MĪLESTĪBA-BURVESTĪBA
4 stundu spēle-iepazīšanās, kas ir balstīta uz zināšanu sistēmas "Dzīves sezonas" no pshiloģes Olgas Kangizeres. Spēle palīdz iepazīt vienam otru un dzīļāk un no negaidītiem rakursiem iepazīt kolēģus nepiespiestā XX.gadsimta sākuma Parīzes gaisotnē. No 30 līdz 90 dalībniekiem.
VIDEO
CEĻOJUMS APKĀRT PASAULEI AR ŽĪLU VERNU
Intelektuāli-izklaidējoši-izzinošā spēle, kas ir balstīta uz Žīla Verna daiļrades. Komandas pārvar attālumu un laiku, uzzin ko jauno par dažādām valstīm, risina sarežģītus uzdevumus un meklē pazudušo Fileasu Fogu. No 4 līdz 12 stundām telpās vai brīvdabā un pat vairākās lokācijās). No 20 līdz pat vairākiem simtiem dalībnieku.
KARĪBU SALAS NOSLĒPUMS
Brīvdabas komandas saliedēšanas izklaides pasākums, kura laikā 4-6 stundu garumā komandas pretendē uz varu pār vienu salu, kur jau dzīvo vietējie aborigēni un fermeri, ir osta, krogs un tirgus. Spēlē ir gan intelektuālā, gan sportiskā sastāvdaļas. No 20 līdz pat vairākiem simtiem dalībnieku.
NOSLĒPUMAINAIS PORTRETS
Spēle-pētījums, kuras laikā komandām jārod atbildes uz vairākiem jautājumiem: ar ko atšķiras 16. un 19.gadsimti, kāds sakars Krišjānim Baronam ar Lielbritāniju, kā kaut ko var paslēpt visu priekšā, kā atšifrēt senās zīmes un daudzus citus.
Ir iespēja spēli novadīt telpās (muzejs, pils, pagrabi...), vai arī dabā (pilsdrupas, alas, mežs, parks, muiža...)
No 10 dalībniekiem līdz vairākiem simtiem, no 4 stundām līdz veselai dienai.
MILLENIUM COMMITTEE
Spēle-izaicinājums, kuras laikā komandām, kas darbojas viena kopējā mērķa sasniegšanai, sadarbojoties, jāatrisina liela problēma - Zeme ir globālās katastrofas priekšā. Elitārai komandai - Millenium Komitejai, kurā ir trīs nodaļas - Cilvēku, Mediju un Garu - jārod risinājums planētas glābšanai.
No 12 dalībniekiem līdz vairākiem desmtiem, ap 4 stundām.
VIDEO
HARMONIETAL
"Nav normālo, ir neizmeklēti"
Improvizācijas-lomu spēle, kurā dalībnieki nokļūst vecajā Alpu pilī starp diviem pasaules kariem uz jaunās un progresīvās pshiatriskās klīnikas svinīgo atklāšanu. Katram ir sava loma, mērķi, resursi, uzdevumi. Bet negaidīts atgadījums sajauc visas kārtis un kļūst grūti atšķirt ārstus no pacientiem, viesus no žurnālistiem u.c.
Spēle ļauj trenēt komunikācijas un pārliecināšanas spējas, prasmes vākt, atsijāt, analizēt un pielietot informāciju, meklēt risinājumus pamatojoties uz esošajiem resursiem, meklēt domubiedrus. Spēlei arī ir izzinošs mērķis - spēles gaitā dalībnieki sāk labāk saprast dažādus psihotipus, to uzvedību, paradumus, īpatnības un arī daudz ko interesantu uzzina paši par sevi.
No 20 dalībniekiem līdz 81, sākot ar 4 stundām.
JAUNĀS SPĒLES
Pašlaik rit darbs pie jaunām improvizācijas, komandu lomu spēlēm:
PARIS - DAKAR - "Tava komanda pirmā no līdzvērtīgām" (Pirmizrāde 19.jūlijā)
TAURIŅA EFEKTS
STEAMTOWN
8 SIEVIETES
NAV LAIKA
un citām.
Aptuveno izmaksu aprēķins
Šeit jūs varat orientējoši aprēķināt sava pasākuma izmaksas
Dalībnieku skaits
Norises vieta
Pasākuma ilgums
Papildus parametri
Lai aprēķinātu precīzāk, mums jāzina vairāk
E-mail
Pnone
Speižot pogu, jūs piekrītat personas datu apstrādei un piekrītat konfidencialitātes politikai
Video par STORY GAMES
Jauns atpūtas un izklaides veids Latvijā
Made on
Tilda